piątek, 14 czerwca 2013

piąteczek!

Dzisiaj bardzo fajny dzień jeżeli chodzi o szkołę. Poszłam na ósmą i miałam 6 lekcji w tym trzy polskie ;o Na wszystkich poprawialiśmy oceny. To trwało tak długo bo mieliśmy z nie naszą panią tylko jakimiś dwoma innymi i zanim one ogarnęły oceny i to co każdy chciał poprawić to mijało pół lekcji. I jakoś szybko to wszystko minęło. A ze szkoły wracałam pieszo - przeszłam jakieś 4,5 kilometra i potem padłam :c


bluzka - moodo
spodnie - stradivarius

Dzisiaj strasznie miałam ochotę ubrać spódniczkę albo krótkie spodenki, ale rano kropiło i wolałam nie ryzykować. A kiedy wracałam ze szkoły było ponad 30 stopni. 
Ale teraz pogoda jest bardzo fajna, niebo wygląda cudownie. Zaraz idę na chwilę przejść się z psem bo cały dzień w domu siedzę :p


9 komentarzy:

  1. 3 polskie w jeden dzień? o.O To nieźle xD Niedobra pogoda, nigdy nie wiadomo, jak się ubrać :C Obserwuję i liczę na rewanżyk ;) magiczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też taka średnia pogoda :/ Niby rano zimno, a popołudniu bardzo ciepło. Nie wiadomo jak się ubrać ;p
    Fajny post :)

    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli miałaś Lazy day :D bardzo fajny blog pozdrawiam i
    zapraszm do obserwowania mojego bloga i skomentowania
    ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda piękna .;-)
    Będę zaglądać częściej ;))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;) Obserwujemy ? http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie tu ;D



    Obserwujemy?:*
    napisz u mnie
    http://ame-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń