niedziela, 16 czerwca 2013

nowy wygląd

Po pierwsze chciałabym podziękować za ilość komentarzy pod poprzednim postem bo naprawdę mnie ona zaskoczyła :) Dziękuje!
Po drugie tak jak planowałam - zmieniłam wygląd. Co o nim myślicie? Lepszy niż poprzedni? Teraz jakoś bardziej mi się podoba, wolę jaśniejsze barwy.

Wczorajsza impreza nawet się udała, zresztą dodałam nawet jedno zdjęcie na instagrama z moimi kuzyneczkami: 


A przy okazji mam dla was jeszcze zdjęcia z wczorajszego stroju przed imprezą. Miałam je wstawić wcześniej, ale nie było okazji:



kurtka - reserved
bluzka - stradivarius
spodenki - F&F
buty - CCC
torebka - niestety, nie moja :c


11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wygląd bloga - jak dla mnie poprzedni chyba trochę lepszy :) (ale to tylko moje zdanie ;p)

    Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw ;)
    Zapraszam do mnie : http://somunowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzka :)
    zapraszam do mnie : http://ame-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta stylizacja <3

    Jeśli masz czas, wpadnij: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd;)

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! ;D zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka ładna :D
    obserwuje i licze na to samo, jeśli u mnie ci się spodoba :)
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz :)
    Podoba mi się wystrój bloga :)
    Obserwuję.
    Serdecznie zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam pisać, będzie mi strasznie miło jeśli wpadniesz i może zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! :D
    Obserwujemy się? Jeśli tak, to napisz u mnie. :D
    mojkwiatzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. moja torebka <33 śliczne <33

    OdpowiedzUsuń