sobota, 8 czerwca 2013

kac vegas 3

Może na początku tego postu zacznijmy od tego, że jestem wielką fanką 'Kac Vegas'. Dla niektórych ten film może się wydawać głupi i nieśmieszny, ale mi się podoba. I w dodatku mam do niego wielki sentyment i wiele z nim związanych :) 

Także zacznijmy od tego, że ta część była dla mnie najlepszą ze wszystkich. Słyszałam dużo opinii negatywnych na jej temat, ale moim zdaniem wypadła lepiej niż II i nawet lepiej niż legendarna I ;) 


Może zacznijmy od minusu filmu (a właściwie całej serii) - mało Douga:C
Nigdy nie wybaczę takie zaniedbanie go. Ja do tej pory mam przed oczami drugą część z większym jego udziałem. W dodatku uwielbiam Justina Barthe chociaż ma jeden minus - wzrost (173cm :c). Jednak Bradley Cooper w jakimś stopniu mi to wszystko wynagradza.. :D

Jeżeli chodzi o sceny komediowe w III części - już od pierwszych scen można było się pośmiać i tak zostało do końca filmu, a właściwie co do napisów :) Nie chcę nikomu spoilerować dlatego napiszę tylko, że ostatnia scena była genialna i zapowiada, że to może jeszcze nie koniec...


Mam nadzieję, że zachęciłam was do obejrzenia Kac Vegas III bo warto :)

11 komentarzy:

  1. kocham kac vegas. widziałam już 2 części...została mi jeszcze 3 :)
    zapowiada się ciekawie....lecę do kina
    fajne blog <3 widzę że zaczynasz....poczytam sobie troszeczkę ^^

    zostawie ci mojego linka i spadam :) http://believesneverdie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. KAC VEGAS <333 A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze tego filmu nie widzialam ale wyfaje sie fajny! Moze pojde obejrzec!!! Obserwujemy?
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze chciałam zobaczyç Kac Vegas ,ale nie miałam jakoś okazji ;c

    Zapraszamy w wolnej chwili do nas - meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny nagłówek;***
    Kac Vegas świetne;P
    buziaki i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/
    a może obserwujemy ?/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kac Vegas!
    muszę wybrać się do kina :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. szybko bo chcę iść jeszcze raz na III z Pawłem ;D

      Usuń
  8. być może obejrze :) obserwujemy? zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Kac Vegas. Mam nadzieję, że w najbliższym dniu pójdę do kina na właśnie III część.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń