środa, 5 czerwca 2013

zwyczajny dzień

Hej :)
Dzisiaj dzień w szkole był w sumie zwyczajny i minął całkiem szybko. Dostałam kartkę z propozycjami ocen na koniec i jestem bardzo zadowolona. Jeszcze kilka łamanych ocen do wyciągnięcia, a potem luz. Odliczamy dni do wakacji :) Sprawdzian z chemii poszedł mi dosyć dobrze tylko wszystko popsuło jedno zadanie, ale mam nadzieję że jednak uda mi się dostać 5 na koniec roku.
A po lekcjach nudziłam się na instagramie i uczyłam się na matmę. Zaraz siadam do trzydziestu słówek z angielskiego, a potem idę się kąpać. 



zostawiam was z dwoma dzisiejszymi zdjęciami.

7 komentarzy:

  1. Jak na razie gratuluję ocen ;) Mam nadzieję, że pasek będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bedzie pasek to zazdroszcze ;o
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  3. No coz to powodzenia w blogowaniu i w ocenkach ! ładne to piwrwsze zdjecie ; )
    będzie mi mio jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdj ;)
    take-moments.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę wyciągnąć oceny ;/

    zapraszam:
    mijimenya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń