sobota, 15 czerwca 2013

party time

Dzisiaj wstałam około dwunastej i do tej pory nie zrobiłam nic konkretnego poza ubraniem się i siedzeniem na facebooku. Chciałam dodać coś na instagrama, ale za bardzo nie mam zdjęć chyba, że mówimy o rozmazanych szkolnych samojebkach z koleżankami i kolegami ;d


A w tej chwili zaczytuje się w gazety do których mam słabość, haha. Nie wiem czy to niestety czy raczej stety, ale bardzo lubię je czytać :)
A wieczorem idę na imprezę mojego wujka - stąd tytuł notki.

Myślę nad zmianą wyglądu bloga na jaśniejszy. Chcę go stworzyć sama - co myślicie?

20 komentarzy:

  1. Jaśniejszy fajnie by wyglądał, ale ten też jest w porządku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej imprezy ^^
    Myślę, że zmiana wyglądu byłaby dobra. Można spróbować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jasny kolor był by o wiele lepszy ;)
    Oczywiście tego koloru niekrytykuje. ;]

    Skom.? malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudny blog i bardzo ciekawe notki, będę tu często wpadać ! A tak po za tym to jesteś bardzo interesującą osobą <3
    Wpadniesz do mnie? Będzie mi miło
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jaśniejszy kolor byłby w porządku ;) Jeśli chodzi o obecny wygląd bardzo podoba mi się motyw Londynu ;D Pozdrawiam i życzę udanej imprezy xD magiczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwacja=obserwacja
    zostaw linka :D
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. JA uwielbiam czytać gazety :D byle jakie, ale byleby z poradami :P Na razie często kupuję właśnie Glamour I BRAVO Girl.

    Skom http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wyglądem to dobry pomysł - jak dla mnie jest trochę za CIEMNO.

    Obserwuję i liczę na to samo ;3
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbaim glamur !!!
    ja jednak mialam ambitny dzien
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten też jest ładny!

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwowania!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię czytać gazety ;p
    Wygląd powinien podobać się prze de wszystkim Tobie :) Więc jeśli czujesz, że trzeba coś zmienić to tak zrób :)

    Obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. też wstałam dzisiaj około 12. nareszcie odespałam <3
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. idziesz na impreze do wujka z kawą? :DDD A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wygląd podoba, ale faktycznie - jaśniejsze kolory by nie zaszkodziły. Polecam np. beżowy. C:
    Ja tylko do dwóch gazet mam słabość - Metal Hammer i Teraz Rock. :>
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam czytać takie czasopisma :)
    Dobrej zabawy!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej. Do 12? Ja zawsze wstaję najwyżej o 9.:P Podziw! O...to ja trochę inne gazetki czytam. Ha Ha.^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ten wygląd jest spoks ale możesz popróbować z jaśniejszymi kolorkami ;3


    zapraszam do mnie jeśli ci się podoba zaobserwuj lub zostaw komentarz

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń