sobota, 29 czerwca 2013

koreczki!

Przepraszam, ale chyba niestety nie uda mi się dodać notki o wakacyjnych planach.. A szkoda.
Wczoraj miałam imprezę i dlatego zrobiłam na nią koreczki:


Bardzo prosto jest je zrobić bo składają się tylko z trzech rzeczy. Je robiłam około stu dlatego podam ilość produktów na sto koreczków.

- kabanosy (ja kupiłam amerykańskie, ale chodzi o to żeby były cienkie. nie pamiętam ilości bo część zostało, a część poszło dla mojego psa)
- dwie kostki sera
- trzy paczki pomidorków koktajlowych

Pierwsze wbijałam pomidory. Każdy pomidorek pokroiłam na pół.
Następny był ser. Dwie kostki pokroiłam w małe kwadraciki.
Potem kabanosy kroiłam na większe i mniejsze kawałki. Wbijałam po dwa.

A to zostało po koreczkach:


7 komentarzy:

  1. te koreczki były boskie <3 ________ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś mi smaka, więc chyba spróbuję niedługo takie zrobić ;D

    magiczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi strasznego smaka :D

    http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe. Musiały być naprawde smaczne !

    Dołącz do mojej witryny!!

    www.Findazataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak ja bym zjadła takiego koreczka ;33

    obserwujemy ja już ;3
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi smaka na koreczki i chyba sb zrobię! HAH!!! <3

    OdpowiedzUsuń