poniedziałek, 10 czerwca 2013

naukowo

Dzisiaj cały dzień spędziłam przy książkach. Jutro najważniejszy sprawdzian z matmy od którego zależy wszystko. Przez ostatnie trzy dni zrobiłam około 70 zadań więc mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze. I dzisiaj na lekcji mieliśmy w ramach powtórzenia pracę w grupach dwuosobowych i jako jedyna z koleżanką dostałam 5 z minusem. Nawet największa kujonka ze swoją parą dostała cztery plus.. :)

mój dzień na jednym zdjęciu :)

A przy okazji dzisiaj moja mama wyciągnęła swoje stare szpilki sprzed paru lat które w całym swoim życiu założyła może dwa razy. Dlatego ja je przygarnęłam :)


6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ten sprawdzian dobrze poszedł :)
    A buty są cudne, sama mam podobne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też mam sporo takich butów z wyrzutek i bardzo je lubię. Gratki za -5!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super buty *_* A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to żeście się popisały z koleżanką tą oceną. Gratuluję. Napewno Ci dobrze pójdzie ten sprawdzian - bo jak taką ocenę dostałaś. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń